MAPRO Group

Jsme rodinná holdingová společnost založená v roce 1991.

Naše divize IMM (vstřikování plastů) dodává, uvádí do provozu a servisuje moderní vstřikovací stroje a výrobní buňky. V Česku, Polsku
a na Slovensku zastupujeme největšího světového výrobce vstřikovacích strojů na plasty, koncern Haitian.

Naše divize průmyslové automatizace vyvíjí, vyrábí a programuje automatizované výrobní buňky a linky od malých až po velké, často vybavené různými typy robotů, a dodáváme je do celého světa.

Na začátku roku 2022 jsme zahájili další etapu růstu, výrazně jsme zvýšili investice do lidských zdrojů a rozvoje infrastruktury, otevřeli
jsme nové závody v Polsku a na Slovensku a rozrostli jsme naše týmy.
 

>30

let na trhu

>100

zaměstnanců

3

země působení

>1 200

spokojených zákazníků

Naším cílem je spokojenost zákazníka

Zaměřujeme se na poskytování nejvyšších standardů našich služeb zákazníkům a rozšiřování našeho produktového portfolia, poskytujeme profesionální a spolehlivé poradenství při výběru strojů, robotů a periferních zařízení pro zpracování plastů.

Jsme Vaším silným partnerem

Poradenství

Chceme neustále držet krok s technologickým pokrokem, proto vyvíjíme a implementujeme kompletní řešení v různých oblastech průmyslu v závislosti na potřebách a očekáváních zákazníků. Připravujeme individuální nabídky dle požadavků našich zákazníků.

Servis

Naše zkušenosti a znalosti nám umožňují poskytovat špičkovou technickou podporu pro všechna zařízení, která distribuujeme v Polsku. Kromě toho nabízíme širokou škálu servisních služeb a sklad náhradních dílů.

Profesionální trénink

Každému zákazníkovi poskytujeme odborné zaškolení kvalifikovaným školícím personálem. Poskytnou vám všechny potřebné informace o provozu a fungování námi prodávaných strojů.

Profesionalita potvrzená certifikáty

Naším dlouhodobým cílem je být pro naše zákazníky spolehlivým partnerem

ISO 9001:2015 (MAPRO Solution a. s.)

Předmět systému řízení:

Vývoj, výroba, instalace a servis technologií pro zpracování plastů CZ-NACE 28.96; 28.99; 33.2

Velkoobchod s ostatním strojním zařízením určeným pro průmysl CZ-NACE 46.69

Rozsah systému řízení:

Bystrovany 399, 779 00 Olomouc CZ-NACE 28.96; 28.99; 33.2

ISO 9001:2015 (MAPRO POLSKA S.A.)

Předmět systému řízení:

 Vývoj, výroba, instalace a servis technologií pro zpracování plastů (PKD 2007 446.14)

Instalace a servis technologií pro zpracování plastů (PKD 2007 33.12, 33.14, 33.20)

Místo systému řízení:

Złota 197, 42-202 Częstochowa (PKD 2007 33.12, 33.14, 33.20, 46.14)

ISO 9001:2015 (MAPRO SLOVAKIA, s. r. o.)

Předmět systému řízení:

 Vývoj, výroba, instalace a servis technologií pro zpracování plastů (SK-NACE 28.96; 28.99; 33.2)

Velkoobchod s ostatními stroji a zařízeními pro průmysl (SK-NACE 46.69)

Místo systému řízení:

Orovnica 230, 966 52 Orovnica; Slovenská republika (SK-NACE 28.96; 28.99; 33.2; 46.69)

Politika kvality

P O L I T I K A  K V A L I T Y

Kvalita práce každého z nás je základem pro to, aby společnost MAPRO Solution a.s. mohla prosperovat a rozvíjet se. Naše zásady kvality stojí na těchto principech:


1.Profesionalita vůči zákazníkům Vůči zákazníkům jednáme profesionálně, tak aby výstupem naší práce bylo užitečné funkční řešení a spokojený zákazník:
• Svou práci vykonáváme pečlivě a odborně
• Se zákazníky jednáme zdvořile, konstruktivně a věcně
• Na pracovišti zákazníka dodržujeme jeho pravidla a pokyny a vždy po sobě uklidíme


2.Individuální zodpovědnost Každý zaměstnanec přispívá ke kvalitě – ať už je ve skladu, v kanceláři nebo v terénu. Jsme si vědomi této zodpovědnosti a neschováváme se za druhé


3.Týmová spolupráce Řešení, která zákazníkům poskytujeme jsou natolik složitá, že je potřeba, aby na nich spolupracoval tým odborníků. Proto usilujeme o to, abychom svou činností zvyšovali i kvalitu výsledků ostatních kolegů.


4.Procesy pro opakovanou práci Pro opakující se činnosti se řídíme popsanými procesy tak, abychom nemuseli vždy znovu vymýšlet, jak je provést a abychom zajistili kvalitu a omezili rizika. Pro řešení vyjímečných situací uplatníme naší podnikavost a vynalézavost. Pokud si nejsme jistí, tak se poradíme.


5.Dokumentace Kvalitní a kompletní dokumentace není obtěžující administrativa ale způsob jak předcházet nedorozuměním a udržovat vztahy založené na vzájemné důvěře. Proto podepisujeme smlouvy, vystavujeme servisní protokoly, vytváříme zápisy ze schůzek a porad a obecně dokumentujeme podstatné interakce se zákazníky, dodavateli i kolegy.


6.Spolupráce s kvalitními dodavateli V očích zákazníků jsme zodpovědni za celý výsledek. Proto je důležité vybírat si takové dodavatele, na jejichž kvalitu a jednání se můžeme spolehnout a důsledně s nimi spolupracovat na dosažení požadovaných výsledků.


7.Postupné zlepšování Učíme se z našich úspěchů i chyb. Ponaučení z nich zapracováváme do našich formálních postupů a procesů, ale také se o ně neformálně dělíme s kolegy.


A samozřejmě, protože žijeme a pracujeme v právním státě, fungujeme v souladu s jeho legislativními a normativními požadavky.

Je zodpovědností každého zaměstnance MAPRO Solution a.s. usilovat o kvalitu práce i výsledků.

• Se zákazníky jednám vždy profesionálně
• Jsem osobně zodpovědný za kvalitu své práce
• Na dodání kvalitního řešení spolupracuji s kolegy, pomáhám jim svými dovednostmi a znalostmi
• Nevynalézám kolo, ale řídím se pracovními postupy a procesy, vynalézavost používám pro řešení výjimečných situací
• Dokumentuji, co jsem si dohodnul se zákazníky, dodavateli i kolegy, abych se vyhnul nedorozuměním
• Kontroluji a požaduji kvalitu od našich dodavatelů
• Ponaučení z úspěchů i chyb sdílím s kolegy

Martin Lucký, předseda představenstva

Výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů podle § 226 a násled. zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek (MAPRO Solution a.s.)
Sázíme stromy MAPRO 2024 (MAPRO Solution a.s.)

Klíčové události v historii naší společnosti

Aktuality